*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 15, 2009

Dinner Part V

Lepas habis dinner tu, kitarang ke Kincir kat belakang ECM. Ingatkan dah nak balik tapi Sha call nak amik gambar kat situ. So kitarang patah la balik.
**Depan: Aida, Baiti, Me, Stef**
**Kiri: Aja, Awy, Ana**
**Tengah: Sha, CT, Pah Yatie**

**Abaikan mamat-mamat sengal yang kat belakang tu. Takde kena mengena dengan kitarang ok**





**Wah.. Daringnye**

**Auwww**



p/s: Kepada kawan-kawanku semua(yang ada dalam gambar ni ataupun tiada). I'm so sorry selama kita kenal ni aku ada terbuat salah, terkasar bahasa, tersilap kata, termengata, terbuat korang sakit hati dan yang seangkatan dengannya. I am so sorry...
~Friendship Forever~
-The End-

3 comments:

U.Y.A said...

wah..suka2...byk pic lah..

mulanmira said...

aku yang bz body siap enlarge kan gambar ko..zooooomm dekat.. kesimpulannyer..

ko nampak ok ape pakai legging.. aku x tipu! cume aku dendam ngan cardigan tuh je..

*loue me* said...

suria:hee~now tgh tunggu abg photographer anta gmbr lak. xsabar nk upload neyh.huhu
mira:dasar loe.. siap zoom tak tahan tu. stalker.sengal. nasib baik ko puji.kalau tak, confirm sebakul kutukan aku bls. cardigan tu..hmm.. sbnrnya nak pakai half cardee warna hitam tp kwn aku kata akan nmpk aku kurus giler. so nk cover kekurusan aku pny psl, aku gun ala cardee yg gedabak tu