*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Saturday, January 30, 2010

FiFa Trophy & Boys Like Girls:Awesome!

Semalam aku balik tumpang Cah sebab aku nak amik komuter ke Mid Valley. Sampai sana, aku terus gi Rotiboy. Lapar kot. Then aku dok meround satu MV sambil window shopping sorang-sorang. Bosan tul cuz aku kena tunggu abang aku. Dia nak tengok FIFA trophy. Aku follow je la sebab lepas ni kitarang nak ke Bukit Kiara untuk tengok Boys Like Girls perform for Nokia event.

Mula-mula aku tak excited sangat pun nak tengok FIFA trophy. Apa la yang aku taw pasal bola ni. But then bila masuk dalam.. Diberi air Coke sebotol sorang (aku amik 2 botol. hahah. tak senonoh tul tapi aku kira orait. ada aku nampak, dorang amik lagi banyak dari aku) and masuk ke Refreshment Tunnel untuk tengok 3D vid.. Sapa cam tak excited kan. Bila dah habis, kitarang kena queue up untuk amik gambar dengan real FIFA trophy (diambil oleh professional photographer) and kita just collect gambar tu kat Redemption Counter. How cool was that huh?!
Dapat coke sebesar ini


Thumbs Up!

Had Famous Star at Carls Jr

Lepas dah bergambar segala.. Kitarang gerak ke Bukit Kiara. Event tu start kul 7.30pm tapi kitarang sampai almost 8.30pm. Masa kitarang sampai, Aizat tengah nyanyi lagu ape tah. Then penyanyi dari China/Taiwan lak performed. Time ni boring giler. We tot Boys Like Girls (BLG) dah performed. Aku suggest kitarang balik je la. But then my bro suh tunggu jap. And thank God kitarang tak blah sebabnya...
BLG baru nak perform kot. My Gosh! Kalau tak sia-sia datang and terlepas dorang nye performance. Eventho aku berdiri nun jauh di belakang, tapi tak kisahla kan. Dapat tengok dorang sipi-sipi pun jadila. More than enough..

Masa ni tengah tunggu BLG perform


Boys Like Girls

Awesome!!

No comments: