*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, February 12, 2010

Happy Chinese New Year

Bestnya sebab hari ni last kerja for this week. Esok cuti till next Sunday. 1 week+ aku cuti. Bukan senang nak dapat cuti macam ni. Dahla aku ni cuma budak praktikal je. Time-time macam ni la aku baru leh cuti. Kalau nak cuti sesaja, memang jangan harap la weh. Tapi yang tak bestnya, no allowance la sebab aku kira per day. Bukan per month. Tapi tak kisahla. Janji dapat holiday puas-puas (sekali aku melepak kat umah je eh)

Tiba-tiba terimbau kenangan masa study dulu. Bestnya. Yerla.. Kalau time cuti, aku and kawan-kawan la paling excited.  Siap dok menghitung hari nak balik rumah. Kadang-kadang kitarang baru je sampai UMP, dah kira berapa hari lagi nak balik KL. Sometimes tu, kelas hari Jumaat kitarang ponteng. Sampaikan lecturer pun dah taw. Every Friday je, muka kitarang ada kat bus stop UMP. Rindu la pulak..

Hmm.. Plan for this holiday.. Tak de ape sangat. Sunday cousin aku tunang di Negeri Sembilan. Monday cousin aku gi merisik di KL.. Lepas tu memang free dahla. Ingat nak ajak my fam gi holiday kat Port Dickson or Melaka. Tapi tak taw la cam ne. Bapak aku tu busy memanjang. Dah pencen pun still ada je kerja dia.

Hopefully cuti ni dapatla jumpa my Nemo (aku amat yakin dan pasti, aku mesti leh jumpa dia. Hehehe). Lama tak jumpa dia. Almost 2 weeks dah. Rindu yang amat. Ye la.. Aku bukan macam couple yang lain.. Yang boleh jumpa everyday. Now, maybe 2 minggu sekali je dapat jumpa dia cuz he's far far away. So kalau ada chance for me to meet him, I dun want to miss it.

Okla.. Aku nak gi 'makan besar' with my family. Kan lagi 2 hari lagi nak raya cina. Hee. Daa~