*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, January 17, 2011

Review: Dove Damage Therapy Leave On Cream

Seperti yang dijanjikan di entry ini, aku ada bagitau yang aku nak review pasal Dove Leave On Cream from Intense Repair Range.

So far aku guna, rasa sangat best sebab ianya tak sticky. Sesetengah krim rambut akan wat rambut berminyak atau melepek cam apa je lagi.. But this one tak tau. So macam yang tertera kat botol Dove ni iaitu Weightless formula.. Memang betul la.

Leave On Cream ni berfungsi untuk mencegah rambut bercabang dan juga rambut patah. Selalunya aku akan pakai cream ni lepas rambut dah kering or bila aku tak basuh rambut pada keesokan harinya.

Harga untuk sebotol aku tak berapa ingat la.. Tapi yang pasti affordable la

So pada sesiapa yang rasa rambut cam agak serabai dan kebetulan nak cepat time tu, leh la guna Dove Leave On Cream from Intense Repair Range. Sangat mudah dan menjimatkan :)

No comments: