*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, April 17, 2011

Wedding & Hi Tea

Ni cerita 2 minggu lepas masa aku gi majlis perkahwinan kawan aku kat Bandar Manjalara, Kepong & hi tea alumni U aku kat Legend Hotel tapi baru hari ni aku dapat menaip, Im such a busy woman.. Haih.

Actually mula-mula aku tak confirm lagi nak gi wedding kawan aku but then tiba-tiba kawan aku, Ana call tanya nak gi tak hi tea and sekali gi wedding Eira. Aku pun on je la. Duk umah pun tak buat pape

Mama Baiti, me & Ana

Ni la yang kawen tu, Eira. Sebelah aku, si kembar tu adalah pengantin baru gak
Aku ni bila la pulak ye

Lepas dari kenduri tu, aku & Ana terus gerak gi Legend Hotel pulak. Masa sampai situ, majlis dah mula dah. Dorang baru je habis sesi pemilihan ahli jawatankuasa. Yang tak bestnya, elok kitarang sampai, ada pulak sesi memperkenalkan diri. Kena bagitau nama, batch bila, buat apa sekarang (kerja/study). Nak pulak yang datang kat situ semua kerja nak gempak je. Aku rasa cam kerdil gile. Cis cis! Last-last bila turn aku, aku bangun dengan confident nya,

"Saya dot dot dot. Batch 2006-2008. Maybe lepas ni nak sambung master"

Bila dah habis cakap, baru aku perasan yang aku salah cakap pasal batch. Supposed batch 2006-2010. Tapi aku cakap 2006-2008. Kira belajar degree 2 tahun je. Hebat tak? Orang lain semua 4 tahun. Patutla semua pandang aku semacam je tapi aku buat selamba je. Dalam hati, giler malu. Kawan-kawan aku apa lagi.. Bahankan aku la

"Hebat la ko! Degree tak habis lagi dah nak sambung master"

Hampess tul dorang ni. I malu~

Classmates masa di U
Rindu mereka-mereka ini


All pics di hi-tea, credit to Puan Aida

Masa tengah hi-tea, ada sesi cabutan bertuah and aku kira antara orang bertuah la. Baru je aku cakap kat kawan-kawan aku, "Bagi la nombor 20". Tup-tup betul-betul nombor aku naik. Terkedu kejap. And elok masa aku nak amik hadiah, MC tu cakap, "Haih! Takkan amik hadiah je kot. Perkenalkan la diri"

Again??!
Sebelum ni pemenang cabutan bertuah takde pulak sesi perkenalkan diri. Nape turn aku, ada sesi kenalkan diri lagi? Ke saja nak kenakan aku. Isk isk isk. Saja nak suruh aku ulang banyak-banyak kali pasal 'pekerjaan' aku kan. Kawan-kawan aku yang ada kat situ memang keje dok bahankan aku la. Kesian kat aku :(. Dorang tak tahu ke yang aku memang ada niat nak sambung master. Bila? Itu aku tak tahu. Hehehe

By the way, aku dapat ini, a toaster

p/s: Psst.. Terror tak aku.. Dari berbaju kurung boleh transform pakai blouse & jeans. Aku memang transformers

No comments: