*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Tuesday, May 24, 2011

Camwhoring With Beloved Cousin

Satu benda yang aku suka buat adalah

BERGAMBAR

Ni masa aku gi lepak rumah cousin aku. Masa ni kitarang baru balik dari Uptown sambil menggayakan spectacles baru, padahal spek mata aku pun aku tak pakai. Tak sedar diri ni rabun

Headband: Vera Fuchsia from loue by Reen
Spectacles: RM10 from Uptown

Ada muka cam cikgu-cikgu tak?

I bought wired bunny headband for me and her
Dah macam twin pulak.. Pakai benda yang sama




p/s: Percaya tak yang umur kitarang sama and nama bapak pun sama. Camne tu?

4 comments:

Marya Hana . said...

i like that bunny headband.. :')
mcm dalam korean drama..
nice..

*loue me* said...

like it too
the 'in' thing now :)

::FAIZ FARISH:: said...

comel

*loue me* said...

faiz: tQ ;p