*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, June 17, 2011

Day 2: Coco Valley, Minyak Gamat, Lang Square

Bila dah turun dari Langkawi Cable Car tu, kitarang ke Coco Valley yang mana syurga coklat, tapi aku rasa kedai dekat area hotel aku duduk tu lagi murah kot


Underwater World ni bersebelahan dengan Coco Valley tu. Kitarang tak masuk pun sebab takde menda sangat nak tengok.

Dah settle ronda-ronda kat situ, kitarang stop kejap kat Warisan Nusantara Minyak Gamat. Kalau datang Langkawi tak beli minyak gamat, apa pulak kan. So parents aku ada lah borong 2-3 dozen minyak gamat untuk nak bagi kat jiran tetangga


Aku dengan adik aku sibuk bergambar je

Pas daripada tu, kitarang ke Lang Square atau Dataran Lang
Ni pun adalah salah satu trademark Langkawi yang paling famous. Kalau datang sini tak amik gambar memang tak sah



Nampak tak aku yang cinonet tu

Pemandangan kat Jetty Point masa senja. Cantik kan

Then malamnya kitarang makan kat EE Trimula Cafe. Kat Langkawi ni, bila malam cam dead town. So kalau nak makan malam better datang kat area sini. Ada banyak kedai makan


ABC yang lain giler rasanya. Parents dengan adik aku suka. Aku tak berapa suka sebab rasa dia lain

Menu yang kitarang order untuk malam tu

Bersambung...

No comments: