*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, July 7, 2011

Nervous? Mana Ada...

Tinggal berapa hari je lagi, to be exact lagi 3 hari before aku berangkat ke satu tempat yang aku tak pasti sama ada mencabar atau pun tak. Kalau aku baca dari hasil nukilan mereka yang pernah lalui, agak scary jugak. Kau bukannya pergi makan angin atau bersenang lenang sambil mandi pool tapi dari apa yang aku baca, otak kau akan dikerah semaksima mungkin mengikut tahap yang mereka dah tetapkan.

Aritu Nemo pernah tanya sama ada aku nervous atau pun tak. Dengan confident aku menjawab, "Biasa-biasa je. Mungkin bila sehari sebelum nak gi tu, baru rasa nervous kot". Tapi bila aku baca tadi, terus bergelodak rasa di perut. Kepala pun terus pusing. Mungkin selepas ini tidurku tidak lagi lena, makan tidak selera, mandi tetap basahla, takkan tak basah pulak.

Ni baru sebahagian barang yang bakal aku bawa. Masih ada lagi barang yang belum di kemas. Malasnya~

p/s: Okay dah. Aku nak gi study pasal RC Design

No comments: