*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, August 25, 2011

1st Day Working

Just nak share gambar masa aku 1st day gi kerja (01/08/11). Aku keluar rumah dalam kul 6.50pagi but then stucked in traffic jammed di tol Sunway dalam kul 7 lebih. Masa tu sangat cuak sebab takut terlambat sampai kat office. Nama pun 1st day kan, haruslah bagi good impression

Lihatlah traffic jammed ni.. Urghh! Tak suka

Tapi mujurla ada pemandu F1 yang tak bertauliah iaitu my lil bro. Akhirnya aku sampai office kul 8.10am, kalau tak silap.

So disebabkan jammed macam gila and aku tak sanggup nak tempuh jammed hari-hari, now aku dah duduk kat rumah sewa yang dekat dengan office aku. Walaupun tak selesa macam kat rumah, yerla.. rumah sendiri jugak yang paling bestkan but at least aku takdela penat badan sangat :)

p/s: Psstt.. Esok last day bekerja sebelum bercuti panjang. I loike!!

No comments: