*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, September 21, 2011

Congratz My Dear Cousin

Ahad lepas, 11 September '11, cousin aku, Fadh sah jadi tunangan orang. Cam tak caya je. Cepat tul masa berlalu. Dulu masa kanak-kanak hingusan, adik beradik dia lah yang ajar aku adik beradik main kat lombong.. Tangkap ikan kat parit besar.. Main perang baling telur. Main galah panjang.. Main police entry.. Macam-macam la. Memang dulu kitarang sangat nakal tapi sebenarnya tu la antara kenangan manis yang kitarang akan kenang sampai bila-bila.

Fadh ni adalah cousin yang paling rapat sekali sebab kitarang seusia. So kitarang banyak berkongsi pendapat hampir kesemua benda. Daripada kisah kehidupan, kisah percintaan, fashion, gossips etc.

Ni lah Fadh
Angel vs Devil

Cousins

Sedang di touch up oleh make-up artist from Rinz Touch

Aint she gorgeous?
Really love this pic


Hantaran untuk pihak lelaki

Hantaran dari pihak lelaki

Her engagement ring

Gedik-gedik bajet minah Arab

Kembali kepada perangai asal

Her fiance

Classic Fadh

Babe, congratz on your engagement. Aku doakan hubungan korang berdua akan kekal selamanya. Tak sabar nak tengok korang naik pelamin

Taken by: Big Bro with Canon EOS 400D
Edited by: Me

p/s: Dah! Dah! Jangan nak tanya bila turn aku pulak, emo jap


3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

cantik

Anonymous said...

bila you pnye turn plak? y emo dear?

*loue me* said...

faiz:haruslah.kata cousin aku.hehe

anon: oh jgn ditanya *sobs*