*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, September 23, 2011

Review: Maybelline Hyper Sharp Liner

My favourite eyeliner sekarang ni would be

Maybelline New York Hyper Sharp Liner

No doubt!!
Seriously sangat best!!

Dulu-dulu aku memang malas nak pakai eyeliner jenis liquid sebab bagi aku leceh. Dahla susah nak apply. Then bila dah pakai, comot pulak tu sebab mata dok terkelip-kelip and terkena kelopak mata. Pastu kadang-kadang garis ekor mata tu ada yang tercongek ke atas dan sebelah lagi tercongek ke bawah, ke aku yang tak reti nak pakai. Memangla aku fed up nak pakai. Bila jadi macam tu, confirm lama giler aku mengadap cermin kan. Sebab tu aku lebih prefer pakai eyeliner jenis pencil. Tapi kelemahan pakai pencil eyeliner adalah ianya cepat tertanggal and selalunya bawah mata akan jadi hitam sebab warna eyeliner tu dah terkeluar. 

Tapi dengan adanya eyeliner ni, aku just amik masa tak sampai 5 minit pun untuk pakai kedua-dua belah mata. Dahla senang nak ditanggalkan. Pastu eyeliner ni cepat betul kering. Memang I suka giler lah.

Oh ya.. Hyper Sharp Liner comes with a soft-touch brush applicator that gives you the sharpest line at 0.05mm. How cool is that?? Plus it only cost you RM23.90, if I'm not mistaken. Sangat affordable kan. Apa tunggu lagi. Pi la rembat satu.

Tadaaa.. Hasil menggunakan Maybelline New York Hyper Sharp Liner