*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Saturday, September 17, 2011

Syawal Part I

Bila aku berblogwalking, semua dok cerita pasal kemeriahan Aidilfitri dorang. Tapi biasalah.. Aku sebagai siput senduk ni, memangla tersangat lembab kan. Baru sekarang aku dapat nak upload.

Macam tahun-tahun yang lepas, family aku haruslah beraya kat Negeri Sembilan, iaitu kampung sebelah bapak aku. Tapi kitarang balik masa malam raya, apa taknya.. petang tu baru sibuk ke Jalan TAR mencari biskut raya.

Di pagi raya

Kampung halaman nan permai

Adik aku tengah feeling-feeling dendang perantau

Aku pun nak join feeling dendang perantau gak

Gotcha!!
Tidur sampai ternganga mulut kat rumah Tok Darek. Cousin aku tarik janggut kambing dia pun, dia tak sedar

Kat rumah Mak Long aku

With Fadh

Gotcha!! Tidur kat rumah Pakngah dia

Sesi suap menyuap kat rumah Tok Chek



Malamnya cousins aku semua turun main bunga api dan mercun. Tapi aku malas nak join sebab taknak baju dan rambut bau busuk




Bersambung...

No comments: