*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 22, 2009

Form 3 Harmony


**3 Harmoni**
Cikgu Kelas: Puan Meriam

Masa aku belajar kat SMK Convent Father Barre ni, aku ada beberapa kawan baik.

1) Soffia Fulliana (Pia)
Dia ni sangatlah lemah lembut orangnya. And she's so sweet. Walaupun kadang-kadang kitarang gaduh tapi gaduh-gaduh manja je. Paling lama kitarang tak bertegur sapa adalah sehari.. Esoknya mesti nak kena tegur balik. Nama pun duduk sebelah menyebelah (masa kat dalam kelas). Macam mana kalau tak tegur. Lagipun ke mana kitarang pergi mesti berdua or dengan gang kitarang. Time rehat ke, pergi lab ke.. Memang rapat sangat. But now ni dah lost contact. Nak sangat tahu, macam mana je dia sekarang. Rindu sangat kat dia
⊙︿⊙

2) Tan Bee Ling (Bee Ling)
Ni pulak adalah kembar saya. Sama tak kesepetan mata kami. Yang boleh dapat title kembar tu sebab.. Ada satu hari tu, kitarang berdua pergilah ke bilik guru. Ada sorang cikgu ganti ni tanya kitarang, "Eh! Awak berdua ni kembar ke?Muka sama je." Kitarang pun tersenyum je la. Since that day.. kitarang adalah kembar yang berlainan bangsa tetapi sehati sejiwa. Tak percaya, tengok gambar kat bawah ni...

**Sehati dan sejiwa walaupun berlainan bangsa dan agama**
**Rindu kamu berdua**
(dengan Bee Ling ni pun lost contact gak)

3) Noorakmalina (Akma)
Akma ni memang seorang yang riuh. Kalau dia ada dalam gang kitarang, memang bising gile la. Pot pet pot pet 24 jam. Non stop. Tapi tu la yang seronok. Aku selalu jugakla gi melepak rumah dia sebab aku tuisyen belakang rumah dia. Kitarang pergi tuisyen sama-sama.

4) Siti Halijah
**Yang aku bulatkan warna kuning.. tu la Siti Halijah**
Dia ni memang baik cuma ada masalah konflik dalaman sikit. Aku la yang selalu jadi tukang membebel kat dia kalau tiba-tiba dia rasa 'lost'. Btw, aku suka gile rumah dia. Dulu (masa parents aku takde gi Mekah), aku selalu lepak rumah dia. Lepas habis sekolah je, kitarang akan kayuh basikal sama-sama pergi rumah dia. Rumah dia best sebab ada kolam udang.. ada paya (siap terjumpa memerang lagi). Kalau aku gi rumah dia, confirm mak dia akan tangkap udang untuk dimasak dan bagi aku makan. Fresh tu. Siap bagi aku bawak balik lagi. Now aku dah lost contact juga dengan dia. Macam mana la dia sekarang. Dah kawin ke belum?

5) Norsharila (Shila)
Shila ni masuk Convent masa Form 2 ke Form 3. Aku pun tak ingat. Masa mula-mula masuk, dia baik dengan kitarang. Then terus jadi kamcing. Yang ni mujurla jumpa balik kat Friendster. Now dia dah kawin and ada anak dah. Tak sangka betul. Cepat betul jodoh dia ;)

So.. tu la kawan-kawan yang I baik, rapat, gaduh-gaduh manja. Rindu sangat kat dorang semua ni. Hopefully one day kitarang akan dipertemukan cuz friendship is forever. Love you all~

to be continued...

1 comment:

pea said...

hi... lama nye tak dengar cite pasal u.. ini pun sebab terjumpa balik pic lama.. i'm soffia reen..