*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 22, 2009

Form 5T1

05 February 2001

Aku ada projek PKEE iaitu “Pendawaian Domestik” dengan Leena. Huh! Tak best betul partner dengan dia ni. Semua benda dia je nak buat. Aku memang tak nak partner dengan dia sebab dah tahu dah perangai dia tapi time tu aku sorang je yang takde partner. So nak tak nak terpaksalah partner dengan dia gak. Bila Cikgu Najib nak test our project, tiba-tiba meletup! Haaaa~ Ganas betul! Then kitarang (actually Leena ni je yang buat. Aku dok berjalan dari meja ke meja kacau orang) buat la balik. Bila kali kedua test, pun meletup gak. Lepas tu, Cikgu Najib taknak test dah. Huhuhu.



**Yang dibulatkan merah, tu lah Leena**
**Behind: Aku, Nurul, Pieja**
**Duduk: Leena, Zulina, Cikda**
to be continued...

No comments: