*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Saturday, November 28, 2009

Ikea

Hari tu my brother sibuk nak gi Ikea. Nak beli napkin katanya. Nak buat ape tah. Aku ni dahla sakit dada tapi dia suruh jugak gi situ. So before pergi Ikea, singgah klinik dulu. Doktor tanya sakit apa.

"Tah dia.. Dia cakap sakit dada" - Mama (aku ni walau dah tua bangka pun, still kena mama teman jumpa doc. Haa..Manja tul)

Bila doc check, dia kata maybe aku ada masalah paru-paru. Mungkin paru-paru bergesel dengan tulang rusuk. Sebab tu rasa cam menyucuk je.

After dah amik ubat semua, then baru gi Ikea.. And we caught in traffic jammed masa lalu kat Highway LDP. Tak suka betul la. Bila sampai je Ikea, teman adik I cari napkin tu. Dia cakap nak warna merah. Bila orang tanya dia nak buat ape,

"Adelah. Sibuk je" - Zen
"Aku kan kakak ko. Mestilah kena amik tau" - Aku

Bila dah jumpa napkin merah tu, then kitarang ke food court Ikea. Lapar kot. Aku tak makan apa lagi masa kat rumah tadi.

Sweeden Meatballs.. Sedap. Paling suka sos yang dia curah kat atas ni. And sangat murah ok.

See.. Dah licin dah. Tinggal 2 ketul je (tapi lepas tu aku dengan adik aku sebat sorang seketul). Oh yang kat belakang tu la napkin yang adik I sibuk gile nak beli

Rupa-rupanya dia nak buat ini


Tak sangka yang adik aku ni sangat kreatif. Hahaha
(oh btw, aku curi gambar ni dalam blog dia. Takkan dia nak saman aku lak kan)

p/s: Bila ko nak wat kat aku lak?

No comments: