*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 22, 2009

March/April 2000

21 March 2000
Hari yang aku takkan lupakan. Semua penghuni blok 7 kena pegang pad yang still ada darah lagi. Kitarang dipaksa berbaris di luar koridor bilik bermula dari toilet kat aras 1 sampailah ke tingkat atas. Kitarang kena bersumpah yang pad tu bukan kitarang yang punya. Tah sapa yang buat dajal..? Ramai giler yang maki & sumpah seranah. Ada yang nangis-nangis sebab first time kot kena pegang pad orang lain. Siap ada darah lagi.. Pad sendiri pun kita rasa geli, ni kan pad orang lain. Hish!

02 April 2000
Semua junior kena berjemur kat court sebab Ketua Blok, Kak Ija marah-marah dengan kitarang (Tak ingatla dia marah sebab apa). Dah la panas terik time tu. Ieza dah nangis-nangis sebab kulit dia tak boleh kena cahaya matahari. Kalau tak, kulit dia akan burn dengan cepat, pedih dan merah je. Kesian dia.

14 April 2000
Aku, Ieza, Gee, Ima & Che Nana malas nak gi solat jemaah. Ni semua idea Ieza la. Masing-masing buat-buat sibuk. Bila senior tanya kenapa kitarang tak turun sembahyang jemaah (Isya’), kitarang tepuk dahi and kata, “Laa.. Terlupa pulak.” Kitarang pun cepat-cepat turun ambil wudhu’ dan pergi ke surau . Bila masuk je surau, semua dah habis sembahyang. Hikhik =p (syaitonnye)

to be continued...

No comments: