*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 22, 2009

Form 4.. Dorm 3

Masa Form 4, aku duduk di Dorm 3, Blok 7 (Hostel Rabiatul Adawiah). Junior dalam bilik tu --> Aku, Ieza, Cikda, Che Nana, Hawa, Ima dan Haslina. Senior pulak --> Kak Bush, Kak Mira, Kak Mahani, Kak Shah, Kak Mun, Kak Su dan Kak Faezah.

**Yang pakai tudung purple tu adalah Kak Bush**
**Yang pakai baju belang merah putih tu adalah Cikda**
**Yang pakai baju hitam tudung putih adalah Kak Mahani**
**Yang pakai tudung biru adalah Che Nana**
**Yang pakai Seluar merah adalah Kak Mira**
**Yang pakai tudung coklat adalah Ima**
**Yang tengah pegang berus longkang warna kuning adalah Saya**
**Yang duduk sebelah saya (mencangkung tak ingat) adalah Hawa**

p/s: Yang takde dalam gambar ni adalah Kak Su, Kak Faezah, Kak Shah, Kak Mun, Ieza dan Haslina.

Mula-mula kitarang ok je dengan senior tapi bila dah masuk pertengahan tahun, macam-macam hal yang berlaku. Selalu lah buat Mesyuarat Dorm a.k.a Bilik Gelap. Member aku siap nangis-nangis lagi. Nasib baik aku tak kena teruk sangat sebab muka aku kan baik. Hehehe..

Aku, Ieza and Cikda pernah kena sound dengan Kak Shasha (Dorm 5) sebabnya, lepas gotong royong kitarang terus naik dorm. And then, kitarang buat air dan cicah dengan biskut. Lapar kot. Asyik dok menyental longkang je.

“Awat takdak orang?” - Aku
“Tah. Alaa.. Lantak pi la. Kita soru dulu” - Cikda

Tiba-tiba Kak Bush dengan Kak Shasha datang.

“Amboi! Orang lain penat-penat angkat katil, tilam bawak turun bawah, hampa sedap ja dok makan” - Kak Shasha (serious muka dia lawa, tapi mulut laser nak mampus)

to be continued...

No comments: