*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, December 9, 2009

13 November 2009

Ni adalah hari-hari terakhir kitarang di UMP terchenta (okay tipooo. Tak berapa nak chenta sangat ye).

Kat bawah ni adalah aksi kitarang bersama our great & sporting supervisor for final year project, Mr Z.

Mr Z ni memang banyak menolong kitarang untuk siapkan thesis yang macam huh!
Dan dia memang sporting. Tak caya.. Cuba tengok gambar kat bawah ni
"Nak buat gaya macam mana ni?" - Mr Z
"Cik.. Cik.. Kita buat gaya macho" - Aku
Mr Z dah risau kitarang buat gaya ape je la kat belakang dia tu (Hahaha.. Dont worry.. Gaya manja je Cik)
"Now gaya pandang ke tempat lain pulak" - Aida

Dah habis bergambar dengan Mr Z, kitarang pergi bergambar dengan Mr M pulak. Tapi dia dah warning awal-awal yang dia taknak gambar dia masuk kat mana-mana. So takdela gambar.
Dah habis bergambar dengan Mr M, kawan-kawan aku nak bergambar dengan Mrs E tapi terserempak dengan Mr L. Tapi Mr L..

"Cik, kitarang nak bergambar dengan Cik boleh tak?" - Ana
"Taknak! Saya tak suka" - Mr L (dengan nada keras k)
"Ala.. Boleh la Cik. Last" - Ana (dengan muka tak malunya lagi). Kitarang kat belakang cam.. Hmmm..
"Saya tak suka bergambar!!!" - Mr L

Lah! Orang tanya elok-elok tapi dijawabnya macam tu. Kesian Ana.. And kesian kitarang jugak. Tak kisahla kalau tak nak tapi apa salahnya cakap baik-baik. Tak kisahlah mood tak baik ke apa tapi apa salahnya maniskan muka tu. Tak faham betul la. Dulu-dulu kemain nya baik. But now ni.. Argh! Lantak ar.
So kitarang pergila cari lecturer yang nak sudi nak bergambar dengan kitarang. Nasib baik Mr K baik. Sporting habis. Siap dia yang suggest nak ambil gambar kat air pancut. Dia siap pakai kot lagi. Semangat tul nak ambil gambar. Tapi tiba-tiba ada student lain nak jumpa dia, dia masuk dalam bilik dia balik. Kitarang pun lepak je la kat luar. Sambil-sambil tu..

**Poyoness**
Syhhh.. Jangan bising. Aku nak merompak kejap


Me, Aja, Ana, Aida

Setelah puas menunggu, akhirnya dapat juga bergambar dengan Mr K. Tapi dalam gambar ni, Mr K tutup mata lak. Tak kisahla. Hentam saja!

Terima kasih kepada semua pensyarah UMP yang pernah memberi ilmu kepada saya. Saya betul-betul menghargainya dan berharap agar dapatlah saya gunakannya di masa hadapan.

No comments: