*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, December 9, 2009

Cont.. 13 Nov 09

Dah balik bilik pun, tak habis bergambar lagi. Mula-mula Baiti, Ana & Aja je yang nak bergambar. Aku cam penat, mengantuk, letih, nak tidur. Tapi bila aku tengok dorang cam susah je nak amik gambar bertiga, aku pun offer la diri untuk jadi photographer dorang.

"Ish! Tak leh jadi ni. Nak join gak ar" - Aku yang allergic tengok camera.

Sila abaikan bilik yang macam tongkang pecah ni okeh
Muka aku yang baru bangun dari pembaringan. Sebam lagi

Kita menari bersama
Bersukaria bersama

Aku yang perasan ala-ala model. Model pintu boleh ar. Gaya nak mencucuk langit pun ada

Skodeng eh

Dah penat duduk, meh kita baring pulak

Ala busyuk-busyuk anak mama ni

p/s: Pichas ni credit to Baiti cuz dia lah tuan punya kamera and dia juga la yang edit gambar-gambar ni. Thanks a lot mama Baiti (^ε⌒*)

Not to mention.. Kalau la korang tengok betapa bersungguhnya Baiti nak ambil gambar ni (set timer kat camera.. kemudian berlari ke arah kitarang. sampai berpeluh-peluh dia), then korang akan tahu susah sebenarnya nak ambil gambar-gambar ni. Huhuhu

No comments: