*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, December 21, 2009

Busy Yang Amat

Dah lama betul aku tak update blog. Lately ni tersangatla busy.

16 Dec 09 (Rabu)
Aku hang out dengan adik aku, mama, Alang and Aboy. Kitarang ke Times Square untuk tengok movie. Mula-mula aku macam malas je nak keluar sebab memikirkan poket aku yang kosong lagi berlubang. But then, bapak bagi duit.. Apalagi.. Terus on la. Sampai je sana, adik aku, Alang and Aboy beli tiket wayang. Dorang sibuk nak tengok citer Santau atau nama glamournye Santet. Aku ingat kan dorang nak tengok citer Santa (Actually aku tak amik taw pun citer apa yang tengah main kat wayang sekarang ni. Now ni kan nak Christmas. So aku bajet citer Santa la). So aku cam refuse jugakla. Tapi dorang cakap Santau (tersalah dengar rupanya). Mama aku pun teringin nak tengok. So takkan aku nak jalan sorang-sorang. Jadi.. layankan jela (I'm not a big fan of cerita seram sebab aku ni penakut). But overall, that movie takdela teruk pun. Ok la. Tak dinafikan citer ni seram la jugak. Tapi ada gak part-part yang kelakar (memang kelakar giler. Gi la tengok sendiri). Tapi aku rasa worth it jugakla tengok this movie. And tak lupa tagline this movie, "Dengki sampai mati". Hee~ Tak sangka still wujud lagi ilmu hitam dalam kehidupan kita yang boleh dikatakan zaman teknologi ni. Mintala dijauhkan benda-benda macam ni. Kita semua berharap untuk hidup dalam keadaan aman dan damai.

**Alang tunjuk skill**
Aboya, Alang & Zen sempat lagi gi main bowling lepas beli tiket movie. Aku and mama lak gi jalan-jalan. Malas nak join dorang. Lagipun aku mau shopping. Hehehe

Mereka-mereka yang sedang menunggu saya yang tengah meround bershopping

Alang                                    Aboya

Zen                               Me
Nampaknya aku tidak berjalan dengan tangan kosong ye. Hoorey!

(Macam tak jumpa kat rumah dah. Sibuk je nak amik gambar)
Nilah movie yang kitarang tengok
"Santau"
Pelakon cerita ni memang pandai hayati watak. Aku kagum dengan Putri Mardiana sebab mainkan watak dengan begitu baik sekali (Rasanya dia ni pelakon baru kot sebab tak kenal dia pun)

Aku tunjuk perkataan Santet
Adik aku lak tunjuk tagline Santau : Dengki Sampai Mati

Aku and Alang saja nak bergambar kat poster ni. Best ke tak cerita ni? Ada sapa-sapa pernah tengok tak?

Adik aku sibuk nak tengok citer ni. Dah tua bangka pun still minat cerita-cerita Disney

No comments: