*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, December 27, 2009

Duduk Rumah #2

Dah puas berfesbuk and berblogging.. Aku pun dok godek-godek la aku nye kasut (kan tadi aku ada cakap yang aku basuh kasut). Ada beberapa pasang kasut yang perlu dibaiki sebab tumit dah pecah (ganas tul aku). Aku jalan kemain nya control ayu, but still tumit heels aku leh pecah berderai. Tapi nanti-nantila aku gi baiki. And just now, aku baiki 1 sandal ni sebab aku tengok rupanya dah amat buruk. Jadinya aku pun gi menyelinap masuk bilik mama aku (dah cam perompak lak) untuk cari butang baju cuz tiba-tiba dapat idea nak letak butang baju kat sandal aku. Teruja aku tengok butang baju yang segala jenis dan warna ada.
Aku pun apa lagi.. Mula kan misi menjahit la (aku now tengah gilak menjahit. Sikit-sikit nak jahit. Patutnya aku amik course Seni Jahitan la.. Ade ke course ni eh.. Pape je la).
Dan hasilnya (seperti di bawah) sangatlah memuaskan hatiku walaupun jari aku ni dah sakit sebab nak cucuk jarum kat sandal yang agak liat+keras ni and banyak kali gakla aku dok "Oh Shit!" sebab tercucuk jarum. Siap jarum tu tegak berdiri kat kaki aku lagi. Sengal!
Tadaaa~

Cantik tak?

p/s: Mama aku siap cakap lagi, "Macam-macam la awak ni. Takde keje tul". Huhuhu

No comments: