*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, December 28, 2009

Duduk Rumah #3

Pepagi bangun lepas Subuh, mama aku dah panggil kat luar dah..

"Kak! Tengok anak kucing ni. Dia dah balik" - Mama

Aku pun ape lagi.. Terus keluar bilik and gi tengok kat luar. Rupanya anak Tokio @ Yumi dah balik. Aku taw yang dia datang untuk jenguk-jenguk je sebab before this pun dia ada balik. Sekali sekala je dia datang. Now ni dia dah duduk kat rumah orang lain sebab ikut Tokio yang lapar jantan. Dah tamo balik rumah dah (dasar lupa daratan nye kucing).

Mama cakap bagi dia makan ayam sebab ayam semalam ada lagi. Aku pun gi la ke dapur and amik ayam tu. Miko pun ada gak tapi aku rasa Miko tu jenis yang jealuos sikit. Bila tengok Yumi datang, dia wat bunyi (aku tak taw nak describe bunyi kucing camne). Tapi Yumi ni super duper penakut. Aku memang jarang giler boleh dekat dengan dia. Dia super alert. Kalau dengar bunyi sikit, dia terus cabut lari. Tah pape. Penakut hampeh!

But I'm glad Yumi balik walaupun dia dah blah balik ke rumah penghijrahan dia tu

p/s: Wah.. Pagi-pagi buta lagi aku dah update blog & upload gambar kat fesbuk. Kali ni berjaya upload gambar kat fesbuk. Dah 2 hari aku try takleh. Yeay~

p/s: Aku ke Mid Valley dengan adik aku & mama cuz mama sebok nak ke MV. Dah lama tak ke MV katanya

2 comments:

ima sakina said...

wah... banyak mase ko eh.. update je blog anda ye si kurus... hmm bak sket masa bagi kat aku.. ngah takde masa nih... adeh la~

*loue me* said...

hahha..nama pn cuti.pasni aku g praktikal mmg bz ar.xde masa dh nk lepak2 cmni.time tu aku lak mintak masa dr ko.huhu