*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Saturday, December 12, 2009

Vacation Part V

051209 (Saturday)
Dah puas berjimba-jimba dekat Penang, kitarang pun balikla ke Alor Setar balik sebab malam ni kitarang akan tidur di rumah saudara Sugar Daddy. Waa.. Sangat penat. Seharian berjalan je.

Nak tau apa si Hakim ni buat sampai dia tutup hidung and muka cam high je..
Haa... Dia... Dia.. Dia... Kentut kot. Mak aii! Busuk giler sampai aku pun rasa nak kentut gak

"Kentut eh! Nakal tul hang ni. Meh nak tarik telinga sikit" - Aku
Tapi Hakim ni gelak je.. Notty boy

Not to mention.. dia pun camwhore cam kitarang gak

061209 (Sunday)
Today is the last day kitarang kat sini. Dah nak balik KL dah tapi sempat lagi singgah Pekan Rabu (tempat yang famous untuk beli kuih-kuih dan buah tangan. Lebih kurang macam Pasar Payang, Terengganu or Pasar Siti Khadijah, Kelantan)

Mira, Sugar Daddy and Mak Lang's fam tengah membeli belah. Macam-macam yang dorang borong. Macam tak jumpa dah baulu, peneram etc kat KL tu. Tapi murah and sedap kot kat sini

Mira sempat candid gambar aku masa aku lepas on phone dengan my fam. Jahat!



Comel kan Dabu ni. Hopefully dia takde pape.. Huhu.. Nape aku cakap macam tu? Refer to this entry

to be continued...

No comments: