*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, January 28, 2010

Hang out di OU sambil shopping and tengok AdNan Sempit

24 Jan 2010 (Sunday)

Met my boyfriend after 2weeks tak jumpa dia. So this week dia balik KL lagi. Actually dia nak jumpa aku semalam tapi semalam aku kua dengan fam. So tak dapatla jumpa dia.

Arini kitarang gi tengok citer Adnan Sempit. Since aku tengok preview citer ni masa aku dok tengok movie Santau ari tu.. Aku dah cakap kat BF aku yang aku nak tengok citer Adnan Sempit. Overall citer ni memang lawak. Sepanjang citer tu aku gelak je. And citer ni tak berat. Tak memerlukan ko untuk berfikir. Hanya perlu duduk, sambil menikmati popcorn & air twister oren.. dan layan citer ni. Relax and santai sangat.




OTW to OU


Cari di mana kah butik-butik itu berada




Teman dia bershopping


Dah tak taw nak choose yang mana satu sebab banyak yang menarik hati dia


Aku sendiri di dalam dilema




Makan di Teppanyaki

Beef Teppanyaki for me


Salmon Teppanyaki for him



Berehat sebentar bersama kit kat


Dah.. Jom jalan-jalan lagi.. Hehe

4 comments:

KuraKura said...

comel je ko dalam baju nih.. make up n ko sepit rambut cenggitu nampak ko kiut.. ciz!!! nih lesbo ke ape duk puji2 nih???

giler ahh wehh ko.. tengok citer melayu kat cinema.. baik pegi beli dvd cetak rompak.. hahaha.. aku penah tengok citer seram melayu.. end up aku duk gelak2 syaiton dalam wayang.. sebab tak menakutkan langsung.. kelakar ade laa!!

*loue me* said...

auw!aku mmg kiut sejak dari azali lagi.hahaha
ala..sekali sekala support filem tnh air ape slhnye..ko tgk citer pe?santau ke?kalau santau,aku pn bantai gelak gak walaupn aku takut2.huhu

KuraKura said...

tak.. bukan santau.. haaa!! aku ingat dah.. citer congkak.. yang asyik laa hantu tuh duk panggil,"Liiisssssaaaaaa".. pastu aku laa yang duk bising pangil lisa pastu.. mongok!!

hahaha aku jarang tengok citer melayu kat cinema.. malu beb nak beli tiket.. mesti aku kena bisik,"ppsstt psstt bang, Syurga cinta dua".. auuuwwww!!

*loue me* said...

hahah..kantoi ko gi tgk congkak.
ish!nasib baik aku bkn gi tgk dgn ko.kalau x,confirm aku malu duk sblh dgn ko