*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, January 21, 2010

Manjakah Aku?

Manjakah aku bile..

1)Mama/Bapak sediakan air panas untuk aku mandi every morning (rumah aku takde water heater.. So kenala masak air tu dulu then tuang dalam baldi)

2)Mama lepas Subuh akan terus memasak sebab aku kena bawa bekal tiap-tiap hari. (Memang company ada bagi makanan for lunch tapi aku takleh makan ayam & seafood. So kenala bawa bekal dari rumah. Boleh kata tiap-tiap hari ada je yang menegur pasal aku bawa bekal. Anak orang loaded la.. Anak manja la. Takde kaitan pun)

3)Pakai stoking warna pink (Kawan aku yang cakap padahal aku rasa takde kena mengena pun. Dia pun rasa benda yang sama. Saja je menyakat aku)

4)Bapak & Mama hantar aku gi keje tiap-tiap hari except for Saturday tapi tu pun depends. If ada kereta ari Sabtu, then only aku leh drive sendiri

5)Aku cakap aku ni anak perempuan sorang tapi ada 2 saudara lelaki

6)Aku tukar stoking tiap-tiap hari (Ni pasal kebersihan kot. Bagi aku stoking patut ditukar tiap-tiap hari sebab mesti ada bakteria. Eee~Tak selesa. Kawan aku cakap aku anak manja sebab mesti pakaian and segala.. mama aku yang basuh. Tidak sama sekali ye. Aku basuh sendiri)

Aku tau yang umur aku dah nak masuk 26 years old tapi aku umpama anak kecil je. Air mandian mama/bapak sediakan.. Bekal makanan mama sediakan. Tapi sedari kecil aku macam tu. Jadinya.. Manjakah aku?

*ni semua masa aku praktikal la

10 comments:

jinhoo sunbae said...

manja2..

*loue me* said...

wekk!

luvira said...

iye..reen yang aku kenal memang manja and mengada-ngada..but, bcoz of that, u look so sweet..;)

::FAIZ:: said...

Sangat Manja berbanding adik aku..... hehehe

*loue me* said...

luvira:hahaha..is that a compliment or..?

*loue me* said...

faiz:ala..ye ker?takpela..anak perempuan sorang la katakan.. tp aku rasa that's not d reason taw.cthnye..even abg aku yg dh tua bangka pn..my mum/dad sediakan air mandian utk dia jgk taw..so aku rasa kitarang memang dibesarkan dgn cara begitu.now aku rasa cm lucky lak.huhuhu

mulanmira said...

jap aku nak pk jap.. ko bukan manja pun.. mengada lebih.. ko tak manja sangat.. tapi mama n bapak ko yang suka manjakan ko.. lagi2 bile ko sakit..

tapi budak kurus macam ko memang patut dimanja.. kesian je kalau ko kena buat keje sume tuh.. nanti tulang reput :)

ta[i kalau ko ngan bf ko, ko memang manja tahap leleh..

*loue me* said...

mulanmira: ceh..mana ada mengada.biasa2 je ;p
hee~agakla..mungkin masa kecik aku kekurangan kasih sayang.. jadinya cover bile masa aku dah besar @ tua bangka ni.
takpe..dgn bf mmg perlu kot.meow~

laydee's issues ~ said...

oo haha my parents pun biasa jeangkn air panas utk i mandi sbb xde water hater, then msk baldi. .n my mum slalu gak bekal kan lunch utk i. .hehe

*loue me* said...

ohoho..ada gang rupanya
if i dah kawen nnt, xtaw la sapa nk buatkan semua tu.hopefully suami rajin la nk melayan kerenah.hehehe