*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, February 17, 2010

Oh Blog Ku

Lama rasanya aku tak update blog. Sepanjang cuti ni, start hari Sabtu until now aku asyikla takde kat rumah. Memang cuti sakan la. Hehe. Nak taw ke mana je aku menghilangkan diri for few days ni..

13/2/10 (Saturday) - Dinner with my fam @ HR Steak House, Kg Baru
14/2/10 (Sunday) - Hadiri majlis pertunangan my cousin di Negeri Sembilan/Melaka
15/2/10 (Monday) - Hadiri majlis merisik my cousin di KL & main bowling @ Wangsa Walk
16/2/10 (Tuesday) - Off to Port Dickson with my fam, Busu's fam & Abang Faridon's fam
17/2/10 (Wednesday) - Ke Times Square for jalan-jalan with my fam
18/2/10 (Thursday) - Dating with my Nemo @ ... (tak taw lagi nak ke mana. Yang pasti mo tengok Valentine's Day movie)

See.. Not even a day pun aku duduk di rumah diam-diam. Cuti ni memang jadual ku amat padat. Even esok pun dah ada plan untuk kua. Hehe. Memang bestla. Since dah praktikal ni memang susahla nak cuti. So bila dah cuti for 1 week, tak elok biarkan ianya berlalu begitu saja. Bak kata my friend, Mira.. Kalau tak gi mana-mana time cuti ni, takde life la beb. So I guess, aku ada life la eh. Huhuhu.

p/s: Later on will upload the pichas

3 comments:

Anonymous said...

x aci la ko cuti lm tau..aku cuti smpai isnin je..waaaa

luvira said...

hah..aku sejak keje..cuti adalah amat bermakne..aku akan duduk diam2 di rumah sambil berdating ngan bantal n tilam kesayanganku..fuh..memang ada life ;)

*loue me* said...

anon:hehe..jgnla jealous
luvira:hahah..betul2.kalau keje,time cuti adlh amat bermakna eh.ni pn sbb aku terpaksa follow gi kenduri kendara.kalau tak..mo je lepak rumah n guling2 atas katil