*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, February 19, 2010

Pichas Pichas

Now only I got the chance to upload pichas. Susah tul nak upload. Bukan ape.. Gambar-gambar yang bakal diupload haruslah dicompress terlebih dahulu sebab besar kot and kena watermark.

Before this aku dah pernah citer pasal aktiviti sepanjang cuti ku. So now adalah pichas time..

14/2/10 - Majlis tunang my cousin, Ateh

Sesi 'orang tua' a.k.a perundingan

Hantaran tunang from pihak lelaki & perempuan

Closed-up the hantaran

Ni la Ateh & her fiance

Aku sungguh tidak bersopan dengan memakai baju & jeans. Orang lain sibuk berbaju kurung. Bila aku masuk je perkarangan rumah, orang-orang kampung semua pandang tapi aku wat dek je la. Dalam hati.. Segan giler kot

My cousins & relatives

Adakah mereka gay? (akan ada gambar sebegini di entry berikutnya)

Newborn: Nor Husna
Anak sepupu aku

No comments: