*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, April 15, 2010

Kini Aku Lega

Supposed esok my lecturer akan datang visit tapi tadi tiba-tiba je dia wat kunjungan mengejut kat site aku. Dah la time dia call tu pukul 1 lebih. Dia cakap dia nak datang visit aku.. SEKARANG!! I was like.. O mai gosh! Terus cuak giler. Kelam kabut aku jadinya. Aku dahla tak prepare apa-apa neyh walaupun slide presentation dah siap.. Tapi risau gakla. So cepat-cepat aku gi print out my slide presentation. Plus kepala aku neyh sangatlah tepu dengan report-yang-aku-cuba-siapkan-before-habis-bulan-ni. Aku memang tak study apa-apa pun. So berharap je la agar my lecturer tak tanya soalan yang bukan-bukan.

Yang wat aku gabra lagi adalah pakaian aku. Tak senonoh kot. Biasalah duduk site.. Kemeja+jeans+kasut yang dah koyak rabak suda. Tapi ni nak jumpa dengan my lecturer, biarlah proper skit kan. Ish ish ish!!

So tadi dalam pukul 2 lebih, dia sampai. Mula-mula dia interview my sub SV. Tah apa yang dibincangkan, aku pun tak taw. Aku yang menunggu kat luar ni, berdebar-debar dowh. Then pastu baru aku. Aku pun bagi la hand out slide aku.

"Nak kena present ke Puan?" - Aku
"Awak present ikut handout ni pun takpe.." - Puan
"Owh ok" - Aku

Tadi dia cuma tanya apa yang aku wat kat site ni. Apa je keje-keje yang aku involved or monitored. Aku dengan confidentnya menjawab dengan yang amat meyakinkan sekali walaupun dalam kepala dok berfikir-fikir gak betul ke tidak apa yang aku jawab tu. Tapi tu belakang kira. Yang penting.. Confident!! Tak sampai setengah jam sesi interview tu.. Then Puan pun balik..

Fuhhh!! Perasaan aku sekarang ni kalau ko tanya.. AMAT AND SUPER DUPER LEGA. Sekarang aku cuma perlu siapkan my report yang macam teeettttt! Urgh!! Tak suka okeh. Next week nak kena submit ni. Memang boleh migrain kalau orang tanya pasal report sebab AKU TAK SIAP LAGI!! Help me.. ;(

No comments: