*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, May 20, 2010

Hari Belia Negara & Jom Heboh

Patutnya entry ni dibuat beberapa hari lepas tapi aku lebih leka update entry yang lain. Actually ni masa ari Ahad (160510) aritu. Adik aku sibuk giler nak gi Putrajaya. Kan ada Hari Belia Negara and Jom Heboh kat sana. So aku and mama siap-siap la..

Agak lambat jugakla kitarang gerak. Petang baru gerak. Tapi memang wrong timing gi time-time camtu sebabnya matahari dok senyum elok je atas kepala. Fuihhh.. Panasnya takyah citer ar.. Mujur mama aku bawa payung tapi mama aku je la yang berpayung. Mama aku ada suh aku bawa payung kecik tapi aku eksen cakap taknak. Tapi memang menyesal giler la. Muka aku ni dah macam udang terbakar. Peluh memang takyah cakap. Mengalir macam air terjun je. 

Mmm.. Takde apa yang menarik sangat pun masa aku gi. Nak kata terserempak dengan artis/personaliti TV, takde la sangat. Cuma ada la nampak Nabil & Diana Danielle kat atas pentas mengacarakan program ape tah (Cis! Kan best kalau terserempak dengan ZA).


 
Im wearing
Top: Replay Long Sleeve Shirt (Haruslah memakai single piece sebab panas kot nanti tapi silap sebab warna hitam aka si penyerap haba)
Bottom: Levi's Jeans 
Accessories: Flower Ring & Rose Ribbon Hairclip
Bag: Prada Tote Bag (Aku rasa setiap perempuan harus ada beg besar gabak sebab sekarang ni kan mengamalkan sistem 'Say No to Plastic')
Shoes: Roxy Flip Flop


Kat belakang tu ada Nabil & Diana Danielle
Baju adik aku dah basah lencun dah. Aku mujur pakai baju warna hitam. So tak nampak sangat


Ni masa kitarang naik bas yang takda body.. Open air
Saja naik sebab nak hilangkan peluh
Abaikan la muka aku yang melekat-melekit tu

Lepas dah berpanas segala, aku suggest kat my mama supaya gi Alamanda untuk sejukkan balik diri masing-masing. Just jalan-jalan je kat sana tapi aku sempat rembat 2 hairbands. Oh yah.. Now I have an obsession with hairband. Aku cam pantang tengok hairband. Mesti nak beli.. Padahal ada yang tak pakai pun lagi =)

No comments: