*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Tuesday, May 18, 2010

Kasi Gwa Bingit Dow


Pagi-pagi lagi dah bikin aku bingit daa..
Okay.. Kita mulakan dengan citer semalam..

Semalam(170510) aku mulakan hari ku dengan memaki 'seekor' kereta 4x4 (wajar digelar seekor sebab bersifat seperti animal) yang tah datang dari mana tah, terus potong jalan aku. Perghh! Panas sial! Potong tu satu hal.. Tapi yang tak boleh blah tu, dia boleh berenti mengejut sebab nak beli newspaper. Wah.. Sempoi habis! Memang macam mang giler ar. Mujur aku tak bawak laju. Kalau tak, confirm aku dah sondol kereta dia. Tapi yang pasti kalau aku sondol kete dia, dah sah-sah kereta aku yang ranap. Kereta dia confirm maintainnye. Nama pun 4x4 kan. Hish! Memang cis cis! Taw la kete aku kecik, kete ko besar. Takyah la bawak cam mang. Kereta yang ikut belakang aku pun bengang. Masing-masing press minyak bila lalu sebelah dia. Well what I can say is .. B to the O to the N to the G to the O to the K equal to BONGOK!
Punya semangat aku nak tunjuk kejadian semalam.. Nah! Aku dah lukis ikut Paint (maaf lukisan buruk)

Then bila aku lalu sebelah dia, tengok muka samseng giler. Dengan baju sleevelessnya. Dengan muka brutal nak mampus. Lalu aku rasa tak menyesal aku tak horn dia. Heheh (Ceit! Penakut hampeh.. Tapi bahaya kot sebab aku dahla perempuan and drive sorang-sorang. Kang dia kejar aku ke ape.. Tak ke naya. Takpe.. Dia dikira bernasib baik tak makan gwa nya horn semalam)

Hari ni lak (180510), bas bongok kasi aku bingit. Mana taknya.. Dah la besar gabak tapi suka suki dia je nak potong. Hey! Beratur ikut giliran boleh macam orang nak beli tiket muV? Orang lain pun ikut lane gak. Dasar betul la pakcik neyh. So tadi aku sempat snap bas bongok tu. Kasi bas ko famous sikit!

Walaupun aku tak rela dipotong, tapi disebabkan dia besar gabak, aku terpaksa relakan jugak. Next time.. No No No!!


Bas yang berjaya memotong aku. Cis!
Nampak tak sign 'Pakej sampai lulus'
Agak-agak pakcik ni gi sekolah memandu ke tak hah?

2 comments:

cikwa said...

cik re3n.. takutnya.. pengalaman yang menguji kecekapan & kesabaran memandu...

*loue me* said...

nnt kalau cikwa ari2 drive..akan jumpa benda2 camni.but then lama2 kita akan pandai sendiri sbb kita redah je.trust me(ecewah)hehe