*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, June 3, 2010

Contest: Sapa Nak Hadiah Klik Sini


My friend, Eka wat contest ni. Teringin nak join sebab hadiahnya berupa pearl & crystal (macam kat bawah ni). Teruja aku (I want this so badly)!!



(Ni aku just copy and paste dari blog dia)
 Berupa aksesori wanita dari pearl dan crystal


Nak tahu lebih lanjut pasal contest ni, click sini

1-Jadi follower cik eka (Dah jadi lama dah)
2-Cuba teka...beberapa lokasi honeymoon cik eka kali ni...maknanya...Buat satu entry utk jawapan di bawah then link kan dgn tuan punya blog...tp jgn lupa lak maklumkan yg anda join contest ni. just let me know through 'shout mix' (Ni memang mencabar sebab aku tak berapa tahu pasal negeri kat belah Sabah dan Sarawak. So aku terpaksa googling etc but still tak taw sama ada betul or salah. But at least aku cuba kan)

 Picture A : Pulau Sipadan

Picture B :Kinabalu National Park

Picture C : Tanjung Simpang Mengayau 

Picture D: Masjid Jame’ Asr atau Masjid Bandar Seri Begawan di Brunei 

3-Memandangkan aku belum lagi kawen, so aku just cerita pasal vacation yang still aku teringat sampai sekarang.

Aku dengan 2 orang best friends pernah gi vacay kat Perhentian Island. Memang excited sangat sebab kitarang memang plan nak pergi holiday kat island (since kitarang bertiga ni hantu pantai). Plus, tu la semester terakhir kitarang. Kalau boleh memang nak spend masa together. Tah bila lagi leh jumpa.. 

My Gosh! Sangatlah cantik Perhentian Island tu yang merupakan salah satu pulau yang tercantik sekali. Bila tengok pemandangan sekitarnya.. dah cukup membuatkan aku rasa tenang dan happy.  Almost 6 years dah la vacay tu berlalu tapi masih segar lagi di ingatan.

Walaupun aku tak pandai berenang, tapi aku sangat sukakan pantai/pulau/laut. Rasa sangat damai, tenang bila berada di tepi pantai. 

Friendship Forever!

So ni lah vacay yang aku tak boleh lupa. Sentiasa akan segar dalam ingatan aku sampai bila-bila

4-tag pada 3 org rakan lain 
a) Zen
b)Wan Salmi
c) KuRa

Tarikh tutup penyertaan 9 June 2010.. Gudluck guys!

2 comments:

laydee's issues ~ said...

Hhaha i pun hantu g pulau, stakat nie i br g 3 pulau, nex month nk g lang tgh..yeay ! x sbr, tp i pun x pndai berenang. .haha

*loue me* said...

u pn suka gak ke?hee~ada geng.i sgt2 suka tp xde masa nak gi holiday.kalau ada masa, ongkos lak xde.hopefully bila dah keje nnt leh la gi holiday kt pulau2 slalu.heheh