*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, June 10, 2010

Ko Memalukan Aku Wahai Lelaki

Tadi aku gi Alamanda semata-mata nak redeem gelas McD aku. Kalau ikutkan ape la sangat.. Gelas je pun tapi tak kira.. Aku nak jugak.

Lepas Maghrib, aku, mama and lil bro gi Alamanda. Dalam kul 8 lebih kot baru gerak. Sampai je sana, terus aku hayun kaki ke McD. Adik aku yang kat belakang aku bersuara,

"Giler ar. Terus gi redeem" - Lil Bro
"Argh! Tak kira. Nanti habis" - Aku

Bila sampai kat kaunter tu, takde sapa nak layan lak sebab masing-masing busy. Ada yang tengah dok goreng fries. Yang tengah melayan customer. Yang tengah amik order. Aku tercongok je la kat depan kaunter sambil menanti dengan penuh sabar. Pastu bila kesabaran dah makin menipis, kaki dah lenguh.. Aku pun terus tanya kat staff situ..

"Kak! Saya nak redeem cawan" - Aku

Kakak tu tengok aku pastu cakap kat sorang staff lelaki..

"Eh ni nak redeem gelas" - Sis McD

Dalam hati.. Yah! Gelas.. Bukan cawan k. Pastu datang sorang lelaki..

"Nak redeem gelas? Ooo yang semalam tu kan" - Bro McD

Omai! Time tu aku rasa malu kot. Bro tu ingat lagi aku. Tah tah aku sorang je yang datang redeem gelas. Mungkin tak pernah dibuat orang kot sampaikan dia boleh ingat aku lagi. Dem! Kok ye pun.. Cakap la slow-slow bro. Tapi tak kisahla. Janji aku dah dapat gelas McD ;p

No comments: