*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, July 7, 2010

The End of I-City, Shah Alam

Sambungan

Dah puas meredah bahagian luar.. Kitarang menuju ke satu bilik dalam bangunan. Bilik tu sejuk giler kot. Konon cam musim sejuk la

Apsal aku senyum cam tak ikhlas je kan

Adik aku poyo-poyo cam sejuk giler.. Padahal takdela sejuk mana pun


Kat dalam bilik sejuk beku

Aku suh Nemo imitate snowman kat belakang tu..


My version
Tapi Nemo suh aku amik cam gambar di bawah ni

His version
Aku suka angle yang Nemo amik =)

Im wearing
Top: Romp Studded Jacket & Purple Maxi Dress
Accessories: Black Jade Ring & White Gold Necklace With Diamond
Bag: Loewe Handbag
Shoes: Vincci Black Velvet Flat Sandal

That's all from I-City, Shah Alam
A very nice place
Harus la dalam hidup menjejakkan kaki ke situ walau sekali

The End..

Balik dari I-City, kitarang singgah kat rumah Nemo. Saja nak tengok progress renovation rumah dia. Sangat lah cantik. Tak sabar nak tunggu rumah dia betul-betul siap. Tapi his mom cakap maybe lambat sebab interior tak masuk lagi. Saya tunggu auntie. Hehehe

No comments: