*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, July 8, 2010

KL-SP-KL Again

02 July 2010 (Friday)

Aku ke Kedah untuk hantar adik aku balik ke kampus dia. Cuti semester dia dah habis dah. Pagi buta lagi kitarang dah bangun and kemas apa yang patut. Dalam pukul 10 pagi macam tu kitarang dah gerak dari rumah.

Im wearing..

Top: Black Lace Turtle Neck With Puffy Shoulder
Bottom: Levi's Jeans
Accessories: DIY Ribbon Pearl Statement Necklace, Black Jade Ring, Cream Big Ribbon Bow Hairband
Bag: Cream Vintage Handbag (Mama's Closet)
Shoes: Vincci Black Velvet Flat Sandal

Ada rupa macam jaga kat landasan kapal terbang tak?
Hehehe

04 July 2010 (Sunday)

Kitarang ke Penang sebab my bro nak belikan kasut kat bapak sebagai hadiah untuk Father's Day aritu. Before ke Penang, kitarang gi minum dulu kat tempat cendol kegemaran satu family. Aku order cendol jagung dengan bihun sup. Hajat hati nak makan laksa jugak tapi takde arini. Dah makan terus gerak ke Penang. My lil bro tak ikut sebab dia kua dengan kawan-kawan dia. Almaklum PTPTN dah masuk.. Sampai Penang terus gi rumah sedara mama. Lawat Mak Mbun yang sakit. Pastu baru gi Queensbay. Kat QB, sempatla aku shopping F21 1 spaghetti, F21 clutch purse and F21 ring. Tengah sale kot. Balik dari Penang, singgah rumah my neighbour masa kitarang tinggal kat Kedah ni, Auntie Saridah. Pastu gi CS pulak. Mama saja nak jalan-jalan. Kalau tak gi CS cam tak sah je kan.. Aku sempat beli Jeans Sequine Vest. Pastu gi dinner kat restoran apa tah.. Then baru balik rumah sedara aku.

05 July 2010 (Monday)

Kitarang balik ke KL arini. Sepanjang perjalanan aku cuma tidur sambil dengar lagu kat iPod. Then aku bangun untuk makan and gi toilet. Sampai je rumah terus kemas-kemas barang and relax.. Haih.. Penat~

2 comments:

azwniesd said...

so eager want the puff clothes.
wuwu!


untie saridah tuh mak abg wan kan ? ngee.
kat tmn melati tuh kan? hehee.

*loue me* said...

hee..beli la satu

aah..betul la tu.knl gk ke dgn abg wan.ada skandal eh.hehhe