*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, July 11, 2010

Happy Birthday Sayamku, mIRa

06 July 2010 (Tuesday)

Hari ni birthday my best friend, mIRa. Masa aku gi OU aritu.. Aku cakap kat Nemo,

"Ari ni ari jadi mIRa. Ingat nak bagi dia hadiah and then jumpa kat sini. Okay tak?" - Aku

Nemo aku okay je. So aku pun melilau la dalam OU tu mencari hadiah untuk kesayaman aku. Walaupun sayam aku tu demanding sikit orangnya (nak iPhone @ iPad je), tapi aku tau yang dia bukan lah demanding sangat. Dia jenis yang amat menghargai apa yang kau bagi. Janji benda tu unik dan comel.

Puasla aku dok mencari barang yang comel dan unik. Last-last aku nampak satu tabung macam letterbox. Hish! Bagi aku comel sangat (Aku tak tau la bagi ko comel ke tak, mIRa). Memandangkan aku belum berkerja lagi.. Hanya ni jela yang termampu. 

Lebih kurang macam ni la. Aku tak sempat nak amik gambar tabung tu sebab beli je, terus wrapped.
Credit: Google

Dah selesai wrapped semua, aku pun lepak kat bench. Aku nak call mIRa cakap nak jumpa tapi cam tak best lak. Pastu aku cakap kat Nemo yang aku nak wat surprise kat mIRa. Bila nama nak wat surprise, mestila tak boleh call tuan empunya badan. Aku pun call BF dia guna handphone Nemo.

"Hello. Abam Awie (bukan nama sebenar) eh" - Aku
"Aah" - Abam Awie

Then aku bagitau aku sape. Pastu aku tanya la, "mIRa ada situ tak?". Actually aku cuma sekadar bertanya sebab aku takut mIRa tau aku call BF dia. Tapi belum sempat aku nak teruskan ayat, BF dia dah pass hp kat mIRa. Haih! Baru nak berpakat dengan BF dia tapi hancur segala plan. 

Last-last aku cakap kat kawan aku tu yang aku nak jumpa dia sebab aku kat area OU dah. Malangnya dia ada kat gym. Habis pun lambat. And aku pun tak lama kat OU tu. Bermakna takde rezekila nak jumpa dia. Kuciwa. Alamatnya hadiah yang aku beli tu terpaksala di poskan je.

Ni handmade card just for her. Memandangkan aku tak dapat jumpa dia, so bolehla aku bagi handmade card ni untuk dia. Sangat sesuai dengan dia. (You know what I mean) ;)

p/s to mIRa: Pembalut biru tu Nemo aku pilihkan. Siap berebut lagi cuz aku tak setuju. Dia pun sibuk-sibuk nak pilihkan untuk ko

2 comments:

KuraKura said...

hahaha patut ahhh.. aku tau tuh bukan taste ko.. i mean kaler biru and tidak comel macam kiter.. heeee.. tabung itu sangat kiut macam aku.. TQ my dear.. i lap u sayam..

*loue me* said...

sebenarnya aku nak amik pembalut warna hitam putih.corak dia sgt elegan okay tp bf aku nak jugak warna biru tu. siap dia cakap, "Tadi u dh pilihkan hadiah so now it's my turn.u cant say anything okay".aku tgk bila dia amik je pembalut biru tu, trs aku ckp,"Ish! Mira mesti tau ni bukan I yg pilih". Hhahaa..

thank god u like it.lap u too sayam