*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Tuesday, August 24, 2010

Wonder Girls Malaysia

Rutin biasa aku lepas bersahur adalah mengadap lappy or buat handcraft. Tengok pada mood la. Tapi selalunya aku akan online sampai ke pagi.

Tadi aku ingat malas nak online.. So aku just belek-belek folder 'Photos'. Entah kenapa tiba-tiba je tangan aku gatal nak bukak satu folder ni. Walaupun aku dah tau yang aku akan gelak macam orang giler tapi tangan aku tetap click juga. Bila dok tengok tu, takde la aku gelak kuat-kuat. Giler ko.. Subuh subuh dok gelak kuat-kuat. Tak sesuai okay. Aku cuma dok terkekeh sorang-sorang je. Kang kalau mama aku dengar, tak pasal-pasal dia pun nak join sekaki.

Sebenarnya content folder tu adalah video clip aku dengan Ana dok berangan nak jadi Wonder Girls Malaysia yang sempat kawan aku rakam, thank you so much Awy. Walaupun aku sendiri tak sanggup nak tengok VC tu, dah tengok dah pun.. Apatah lagi orang lain sebab kemungkinan besar muntah darah amatlah tinggi ye.. Tapi sebenarnya tu la antara memori terindah aku dengan kawan-kawan. 

Aku tak ingat macam mana aku boleh nak menari masa tu tapi yang pasti aku yang start dulu.. Pastu kawan aku, Ana pun join sekali. Bukan satu lagu je kitarang menari. Banyak gak sampai dua-dua dah letih. Siap berpeluh lagi. Dahla tak pernah-pernah exercise selama dok kat U.. Yang kitarang tau cuma 'berkayak atas katil' je but then tiba-tiba malam tu dok terloncat-loncat+tergedik-gedik+sampaikan kain batik aku pun nak terlondeh, ayu tak aku pakai kain batik oo, memang mengah habis la. Kalau Wonder Girls tengok, confirm nangis.

Nak tengok VC kitarang menari??! Haa.. Tengok yang ni dulu

Ni lah version yang kitarang dok ikut WG menari. Version Original+Ballad

p/s: Memang sampai mati pun aku takkan upload VC tu sebab tak sanggup. Rasa macam bukan orang yang menari tapi tulang temulang. Oh s**t!

10 comments:

Sharifah said...

haha...bukan slalo leh wat video klip sendri reen..haha
btw, miss u dear...thank you so much utk kad raya...baru je terima...dah lme xdapat kad raya...nnti aku balas ye...

*loue me* said...

hehe..tu la.mujur awy record.at least tingat2 leh tgk blk(walaupn cm xsanggup je)hehe

miss u too la dear.nnt jumpa time konvo k
hee..kan aritu sibuk dok minta add..so mestila ada sesuatu buat kamu semua

eh..ko ade blog ke?xgtau pn

Sharifah said...

xdela...aku mne ade blog..kemalasan utk wat..walhal akk aku dah bising2 soh wat blog pegantin ngn bisnes online..hehe
aku sign in gmail acc je...

*loue me* said...

oo ingatkan ko ade blog.hah ape lagi.buat la.sonang jo.cuma sign in pastu dh blh create :)

Sharifah said...

ni kbtulan aku g umh akk aku..ade la tenet.. kalo dah balik kg nnti jgn harap dapat bukk tenet.. hehe

*loue me* said...

oo..patutla.oo..lgpn ko ckp brukband ko adik ko amik kan

Sharifah said...

yup....btw, xsaba nk jupe ramai2...
windu kat semua

*loue me* said...

tau xpe..lmbt btl bln 10 :(

Unknown said...

kakak kalu ko nak tau kenapa time tue kita menari semuanya kerana kita menjawab exam untuk entreprenuership... ko ingat tak kan kita bertungkus lumus masa tu jawab ... and kita nak lepas tension pasal exam tue ingat tak. that's why time tu kita menari sakan... ingat tak.... kenangan lalu.....

*loue me* said...

yuna:oo yeke?hebat la ingatan ko.aku xingat langsung.haih.....rindunya..bila mo menari lagi?huhu