*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, October 14, 2010

Buat Mereka Yang Terchinta


Mama.. 
Bapak..

Kakak harap kakak dah buat mama dan bapak berasa bangga
Melihat anak mama dan bapak ini berjalan di atas pentas sekali lagi
Menerima skrol dari Tuanku Canselor
Menggenggam segulung Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam seperti yang diimpikan

Kakak tahu
Sudah terlalu banyak jasa dan pengorbanan yang mama dan bapak telah lakukan
Kakak juga tahu
Setiap masa mama dan bapak cuba membahagiakan anak-anak

Dan kakak juga mahu mama dan bapak tahu yang..
Kakak sangat-sangat bersyukur dan bertuah dikurniakan ibubapa seperti mama dan bapak
Sesungguhnya mama dan bapak adalah orang yang paling penting dalam hidup kakak
Tanpa mama dan bapak
Kakak takkan berada sehingga ke tahap ini

Kakak percaya
Walau segunung emas pun, belum tentu kakak dapat membalas jasa mama dan bapak
Walau lautan berlian pun, belum tentu kakak dapat membalas pengorbanan mama dan bapak
Terima kasih yang tak terhingga buat mama dan bapak atas segala penat lelah membesarkan kakak yang serba kekurangan ini
Kakak sayang mama dan bapak selama-lamanya

14 comments:

laydee's issues ~ said...

i terharu
btw congrats reen :)

::FAIZ FARISH:: said...

touching

jinhoo said...

tahniah ye. im so proud of u.

*loue me* said...

nas:everytime i baca balik, rasa sebak.huhuhu.thanks :)

*loue me* said...

faiz:huhuhu

*loue me* said...

jinhoo:tQ so much!!next yr will b ur moments

Pjaz a.k.a kud0o said...

tahniah... :)

*loue me* said...

pjaz: tQ pjaz :)

anita_hanapiah said...

tahniah reen...setiap org tua mst berbanga dgn ank2nya...

eMMe said...

reen, u such a beauty on a stage cam model, hehehe..congrat dear~

*loue me* said...

anita: thanks nita :)

*loue me* said...

emme:Thanks emme..gmbr ni 1 je yg elok.yg lain buruk :(

Huda Luna said...

congrats kakak!
mesti parents kakak hepi sgt kn!

huu x kesampaian kite utk bjumpe

*loue me* said...

huda:tQ huda :)

tu la..xkesampaian jugak cuz bz kan.lgpn xde contact no/pape dgn huda.so susah la nk jumpa :(