*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Saturday, November 20, 2010

Day 01-Pre-Photoshoot At Taman Gelora, Kuantan, Pahang

Eventho entry ni mungkin agak dah basi tapi aku tetap nak share jugak. Walaupun konvokesyen aku dah hampir sebulan lebih dah berlalu, tapi memori tu masih segar lagi. Bila tengok balik gambar lama-lama, rasa rindu sangat. Kalaulah boleh diputar kembali masa, aku nak lagi bersama mereka semua. Bergelak ketawa, bergosip, bergurau dengan Ana, Aja, Awy, Pah, Baiti, Aida, Sha, Yatie dan semua-semua yang pernah menjadi kawan aku selama aku di U.

Dahla.. Taknak cakap banyak.. Aku cuma nak share gambar je :)

Day 01-Pre-Photoshoot At Taman Gelora, Kuantan, Pahang
071010-Thursday

Masa aku nak gi U, aku & Ana tumpang kereta CT. Kebetulan time tu CT ada kat KL. So dapat la tumpang kereta dia. Kalau tak, terpaksa la kitarang naik bas. Kitarang gerak kul 10 kot (Tahla.. Aku pun tak berapa nak ingat). Then sampai U dalam tengah hari.Terus settlekan urusan pengambilan jubah & semua. Ingatkan kitarang nak lepak la kat bilik yang kitarang dah tempah dari Nina tapi kawan Nina lak ada kelas lagi time tu. Around 6pm baru dia habis kelas. So kitarang pun decide nak pergi Kuantan untuk hang out. Tu yang sampai ke Taman Gelora tu. Masing-masing cam dah lapar sebenarnya. Makan jap kat situ dan selepas itu bermulalah sesi photoshoot...




4 comments:

Unknown said...

kongret yer sis awam...hehehehhe

*loue me* said...

imzainiey: bdk awam gk ke?batch brp?

isma said...

wahhh sronok korang siap dapat berfotoshoot lagik.time me takder pun suma tuh..huhu

*loue me* said...

isma:mmg niat nk berfotoshoot before convo.tu yg siap bawa jubah bagai.huhu