*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, January 14, 2011

RED babeh :)

Disebabkan akak Pah kita nak tengok aku dalam 'red', maka aku gagahkan jugak diri ini untuk tulis this entry, demi mu Pah.

Macam yang aku cakap kat entry ni, around 3.30pm aku gi lah Kenny Rogers Roasters (KRR). Dah orang bagi duit kan.. Harus la pergi.. Lagipun gi melantak je. Masa sampai kat Jusco.. Aku nampak ada sorang brader tengah smoking kat luar Jusco. He's in red shirt. Aku cakap kat adik aku,

"Dia ni mesti baru balik dari Kenny Rogers kan" - Aku

Pastu kitarang gelak-gelak kecil. And then bila masuk dalam Jusco aku gi cucuk duit dulu kat makcik Rimau. Pastu baru gi KRR. Masa nak masuk tu, tengok ada couple berbaju merah. Aku cam segan-segan malu tapi nak makan jugak kat situ. Bila aku masuk kat bahagian dalam sikit, tengok lagi ramai berbaju merah. Dorang semua pandang ke arah kitarang sambil sengih-sengih. Mesti dalam pemikiran dorang, "Budak ni mesti datang semata-mata nak makan buy one free one ni". Eh ada aku kesah?

Pastu aku dengan adik aku pun cari tempat duduk yang selesa sikit. Then datang waitress amik order. Untuk hari tu punya promotion, boleh order 1quarter chicken meal (black pepper/original) and dapat free satu lagi set. Aku amik original and adik aku amik black pepper. Pastu aku order air Tripple Passion and adik aku order Tropical Paradise. Mula-mula sampai muffin dulu. Kitarang pilih chocolate.. Nyum nyum ooo

Budak tak sihat tapi demi KRR sanggup

Actually aku tak pakai baju merah pun sebab aku dah agak yang adik aku mesti pakai baju merah.
So aku pakai headband warna merah. Jadinya takdela obvious sangat

Chocolate Muffin. Sedap giler wa cakap lu. Isi dalam sangat lembut tapi bahagian atasnya crispy. Cam nak lagi je~

Nampak macam sama tapi rasa lain ye.
Yang depan tu adalah Tripple Passion and yang dibelakang adalah Tropical Paradise
Tripple Passion lebih rasa bergas tapi sedapla
Tropical Paradise pulak lebih rasa macam sweet sweet and ada rasa gas sikit

Selamat menjamu selera

Last but not least, big thanks to my bro for the treat. Lap u la. Hehehe

p/s: Orang sebelah aku lagi jimat. Siap bawak botol air lagi. Kira datang semata-mata nak makan je la tu.
p/s: Ada yang pergi tak masa RED?

6 comments:

chepah said...

wah3..tinkiu2,entry utk aku..hihi...love u..
btw,nape la ko xpkai RED. u must look gogez in red, dat y aku xsabo nk tgk ko in red..

eMMe said...

reen, lame tak terjah ke sini, suke tgk rambut panjang mengurai reen cantik....

*loue me* said...

chepah: yerla..demi ko aku wat la.tunaikan hasrat pengantin baru.hehehe. lap u too!!
aku mmg cadang nk pakai red mula2.pastu aku pk, adik aku mesti pakai merah.dah cam boria lak.n then xnkla nmpk obvious sgt yg aku dtg sana semata2 nk gi makan kt KRR.tu yg aku decide nk pakai headband merah je.next time mesti ada aku berbaju merah :)

*loue me* said...

emme:reen pn sama..asyik bz memanjang sampai xsampai nk jln2.hee~tQ

*loue me* said...

emme: eh bukan xsampai..xsempat (taip pn dh xbetul dh)

chepah said...

hasrt pgantin baru???ahakssss...tq again
hahhaaa...pe susah ko ajak la adik ko wat psembahan boria kat kkr tu..hehhee...