*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, March 3, 2011

Perkembangan Anak-Anak Makcik Tokio

22 February 2011
Anak-anak Makcik Tokio dah boleh buka mata. Sangat comel. Geram!!


28 February 2011
Arini anak makcik Tokio dah tumbuh gigi. Patutla before this dia asyik nak menggigit je. Aku selalu cakap, "Nak tumbuh gigi eh". Tengok-tengok arini dah ada gigi dah. So lepas ni, cepat-cepatla berlari pulak

p/s: Sekarang dah pandai bergaduh dah. Kaki pun dah kuat kot sebab asyik berlari sana berlari sini

8 comments:

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

alaaa mana gambar diorang bukak mata? muka tokio takleh blah ahh.. macam muka dia ngah marah aku je..

key-one said...

hahahahaha tokio xde prasaan.... baby die superr gojess comeyyy..... grrrrrrrr geram gilerr.....

*loue me* said...

kura:nnt aku amik.mata dorang dh bukak besar dh

hahaha..dia masih menganggap ko penjahat @ penculik anak2 dia

*loue me* said...

key one: hahaha..dia mmg mcm tu.pretend konon2 cm xde perasan.tp bila acah nk amik anak2 dia, tau marah

huhuhu..comel2 (slalunya time baby je comel.dh besar nnt comot)

cham's said...

chomel sungguh :) macam tuannya

::FAIZ FARISH:: said...

wah comel la

*loue me* said...

cham's: tQ ;p

*loue me* said...

faiz: tau xpe..geram giler aku tgk