*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, June 24, 2011

Bangah's Wedding Part I

Akhirnya my closed cousin dah kahwin masa 10 Jun 2011 aritu. Walaupun dia yang kahwin, tapi aku sefamily agak busy. Beberapa hari sebelum majlis dorang, aku, mama and adik aku berkampung kat rumah my cousin. Tolong buat cookies, wrapped doorgift etc. Memang busy giler la. Tak seminit pun aku diam. Ada je benda nak buat

Then sehari sebelum majlis akad nikah my cousin, kitarang lagi la sibuk menyiapkan apa yang patut. Bila majlis dah selesai, nak kena prepare untuk majlis bersanding keesokan harinya pulak

Selesai majlis akad nikah dengan sekali lafaz je
Congratz Bangah & Farhana
Welcome to the family Farhana :)



Hantaran untuk pihak lelaki

Hantaran untuk pihak perempuan

The cousins di rumah pengantin perempuan

Adik aku perasan dikelilingi bidadari, mujur bidadari. Kalau dia kata gundik, aku luku dia

The next day, reception belah perempuan di Dewan Risda, Ampang.



Me with Kakak pengantin lelaki, Fadh


The Cousins

Tak sangka blogger Ain pun ada jugak. Maka haruslah minta untuk bergambar walau pada mula-mulanya aku malu. Cantik kan dia
Tak tau pulak yang Ain pun baru kawin. Congratz Ain. Semoga kekal hingga ke akhir hayat

Bersambung...

No comments: