*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, June 24, 2011

Bangah's Wedding Part II

So hari ni adalah majlis sebelah pengantin lelaki. Tugas aku kena jadi doorgifter. Okla jugakkan. Kalau tak mesti aku dok melopong tak tau nak buat ape

Antara muka-muka doorgifter & penyambut tetamu

Pengantin
Baju pengantin perempuan macam Alice in wonderland kan. Comel-comel je



Teringin aku nak menepung tawar. Jarang kot aku menepung tawar semua ni

Bila tetamu semua dah balik, ni lah yang kitarang buat

BERGAMBAR

Agak-agak boleh masuk majalah pengantin tak?


Fadh yang dah keletihan

Motif minah tu pegang bunga camtu?? Ntahla.. Aku pun tak tahu

Aku yang DIY hand bouquet ni tau.. Tapi sayangnya bunga ros habis semua dah luruh

The Cousins

The End

1 comment: