*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, June 16, 2011

Day 2: Telaga Harbour Park

26 May 2011

Plan arini nak pergi Langkawi Cable Car. Last time aku datang tak sempat naik cable car. So kali ni aku memang tetap akan naikla tak kira apa pun.

Supposed kitarang bertolak kul 11pagi tapi ada problem dengan kereta sewa. Boleh tak.. Kitarang dah booked kereta but then orang yang supposed anta kereta kat kitarang tu, boleh guna kereta tersebut untuk pergi beli barang. So kitarang terpaksa menunggu pulak. Pastu bapak aku cam dah bengang, cari kereta lain la. Mujur ada. Around 12pm baru kitarang gerak dari hotel. Dah spoilt plan kitarang untuk aritu. Oh ya.. Kitarang sewa kereta MyVi je sebab jimat minyak. Satu hari RM70 (low season). Kalau peak season harga jadi double. Mujur kitarang gi elok-elok penghujung low season. So untuk 1hari setengah, orang tu charge RM120++ tapi kitarang dapat minta kurang jadi RM110 je.

Adik aku jadi driver for the whole day err.. actually for the whole vacay

Langkawi Cable Car sila ke kanan

Masa on the way nak ke Cable Car tu, kitarang singgah jap kat Telaga Harbour Park untuk solat. Pastu cam biasa la


Surau di Telaga Harbour Park


Haruslah Bergambar

Menggedik pose ala-ala model biskut cap ping pong
  



Adik aku yang kononnya nak pose macam Hamis Jalikha
Kalau Hanis tengok confirm nanges

Petronas Quay, Telaga Harbour Park
  

Accessories: F21 Necklace
Ring: Bought online
Sandal: Vincci
  
Bersambung...

No comments: