*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, July 10, 2011

Remaja Kah Aku?

Selepas timbul rasa kesedaran dalam diri bahawa aku bukanlah remaja lagi, maka aku buat keputusan untuk jual semua majalah Remaja yang aku kumpul sejak Tingkatan lagi kot, tahla.. Aku pun tak pasti. Yang aku simpan dan buat koleksi kini hanyalah Cleo magazine. Dan mungkin akan beralih arah kepada magazine yang lebih sesuai mengikut peredaran usia ku kini

Bye bye
Atas kanan: Susunan majalah-majalah Cleo
Atas kiri: Timbunan majalah Remaja
Bawah kanan: Timbunan majalah Remaja lagi
Bawah kiri: Susunan majalah remaja yang bakal dijual kepada apek beli paper, besi buruk etc

p/s: Mama aku dah jual semua majalah-majalah ni tapi duit amik kat mama aku. Ala mama.. Takkan takde sesen dua untuk kakak kot???

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

banyaknya koleksi

eKa said...

huh dah lama tak beli remaja...skang ni salu beli mingguan wanita.tau cari apa...cari resepi kat tgh2 tu...hahaha kantoi...dulu ko tanak masak sgt eka...skang baru hegeh2

*loue me* said...

faiz: kini xlagi

*loue me* said...

eka: kan..maybe sbb ikut peredaran usia kot.yerla..macam eka dh kawen, fosho la kena cari magazine yg lbh kepada keperempuan(masak etc)