*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, July 11, 2011

Lepas Ni.. (Dengan Nada Sedih)

Pada ketika ini aku sudah berjauhan dengan family terchenta *sob sob*

Lepas ni mesti mama rindu tengok kakak bising-bising dengan kucing
Lepas ni mesti bapak rindu dengan kakak untuk taip surat bapak
Lepas ni mesti adik aku rindu aku masuk bilik dia dan membebel-bebel atau dia lebih suka kata aku menyemak

Lepas ni mesti takde sapa yang nak trim pokok bunga
Lepas ni mesti takde sapa yang nak buat makan petang
Lepas ni mesti takde sapa nak main dengan kucing
Lepas ni mesti takde sapa yang nak siram pokok bunga

Tetapi sebenarnya...

Lepas ni mesti aku rindu mama dok kutip sampah dalam bilik aku
Lepas ni mesti aku rindu mama bising-bising suh gi jogging dan exercise
Lepas ni mesti aku rindu dengan mama yang panaskan lauk untuk aku sahur
Lepas ni mesti aku rindu bebelan mama
Lepas ni mesti aku rindu nak makan masakan mama
Lepas ni mesti aku rindu nak dengar mama suh aku makan vitamin
Lepas ni mesti aku rindu mama suh aku gi mandi

Lepas ni mesti aku rindu nak buat muka garang-garang dengan bapak bila disuruh taip surat
Lepas ni mesti aku rindu nak berebut remote control TV dengan bapak
Lepas ni mesti aku rindu dengan usikan bapak

Lepas ni mesti aku rindu nak menyakat adik aku
Lepas ni mesti aku rindu nak masuk bilik adik aku dan tarik rambut dia
Lepas ni mesti aku rindu nak lepak bilik adik aku
Lepas ni mesti aku rindu nak memekak kat adik aku
Lepas ni mesti aku rindu nak minta pendapat adik aku tentang rambut, baju etc

Gosh!! Homesick sudah datang :(


7 comments:

chepah said...

sabar ye reen,,biasala baru2 lg tu..lame2 ok la..kuatkn semagat... ('',)

::FAIZ FARISH:: said...

tarik rmbt adik? Kejam.....

azrinna said...

Berjalanan masa depan perlu diteruskan walaupun homesick menjemput!

Anonymous said...

thanks for the interesting information

*loue me* said...

che pah: huhu..tu la pah

*loue me* said...

faiz: ala..tarik manja2 je.ko lg kejam kot dgn adik ko

*loue me* said...

azrinna: tQ u..now dh xhomesick dh sbb next wk dh blk.huhu