*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, September 18, 2011

Syawal Part IV

Ni hari terakhir kitarang kat Utara cuz kena balik KL sudah. Macam biasa before balik KL, haruslah pekena cendol dengan laksa dengan bihun sup kat gerai fave kitarang. Kalau tak makan kat sini cam tak sah je.

Adik aku yang tengah khusyuk dok makan bihun sup

Sempat lagi online. Dasar penagih muka buku tul

Tu la antara celebration Hari Raya aku tahun ni.. Tunggu yang akan datang pulak

So di kesempatan ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin
Belum terlambat lagi kan. Kata raya sebulan

-The End-

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

penagih muka buku... haha lol

*loue me* said...

tau xpe

[[nuraficha]] said...

aww! suka baca entry kat belog ni. sweet !!

*loue me* said...

nuraficha: Thx u :)