*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 22, 2009

Darjah 6

Gambar ni di ambil selepas pertandingan Senaman Beramai-ramai. Kira macam senaman aerobic la. Masa tu aku baru habis UPSR. So daripada duduk mengacau budak-budak Darjah 1,2,3, baik aku join. Mula-mula aku kena reject.. Mungkin badan ku keras. Tak boleh nak melentur. Tapi at last, aku terpilih. Masa peringkat daerah, sekolah aku jadi JOHAN. Then bila masuk peringkat negeri, sekolah aku jadi JOHAN lagi. Bangga giler. Bila nak pergi ke peringkat kebangsaan, aku tak sempat sebab masa tu aku dah masuk Form 1. Rugi betul. Kalau tak, maybe kitarang boleh mengharumkan nama sekolah lagi =(

**Macam badut sarkas pun ada**
(tapi rasanya ni la memori yang paling indah sepanjang aku belajar kat SRKCFB)

to be continued...

No comments: