*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, November 15, 2009

Dinner Part III

Pasangan bahagia berduet dengan birthday girl, Pah nyanyi lagu.. erm~ (tak ingat. Okay fine. I taw yang I ni super duper pelupa. Awy tolog bagitaw ko nyanyi lagu ape eh ari tu?)

Jeri pula menang Anugerah Pelajar Paling Famous
 
**Jeri & Din**
(Macam dapat award ape je..Huhu)

Inah pula menang Anugerah Pelajar Perempuan Paling Vouge.
Sangat sesuai juga gelaran ni untuk dia cuz dia memang vouge pun even pergi kelas. Unlike me, gi kelas pakai T-shirt dengan slack lusuh je. Huhuhu

I bergambar dengan pemenang Anugerah Pelajar Lelaki Paling Ramai Admire, Aufa. (Mr S selalu kata muka Aufa ni macam Farid Kamil..betul ke?Comment sikit.thehehe)


Farah Arina pula menang Anugerah Pelajar Perempuan Paling Ramai Admirer. She's so sweet taw.
 
**Ramzi & Kevin nyanyi lagu Seiring & Sejalan**

**Kyrin, Stef, Baiti, Pah, Aida, CT, Amrie, Yatie, Ana, Bud, Sha, Me, fiQ, Qiss (anak buah fiQ), Ina, Diana, Awy, Aja, Din**

**Baiti Ana Me Nad Ira Lan**
(sempat lagi Lan menyelit)

**Bergambar dengan photographer (apa nama dia eh) malam tu yang telah bekerja keras selama lebih kurang 3 jam lebih kot**
(he's sweet kan.hahah..Nemo.. Jangan marah k. U lagi sweet n cute dari dia)

Oh.. pada malam tu I dapat Anugerah...
Anugerah...
Anugerah...
(malunye nak cakap...)
Anugerah........ Prom Queen (sila gelak guling-guling okay)
and the Prom King was Din.

p/s: Terima kasih kepada semua yang memilih saya menjadi Prom Queen pada malam itu. Walaupun masih ramai lagi yang vogue, hawtt etc.. Tetapi mungkin nasib je menyebelahi saya. Do I deserve it?

to be continued...

2 comments:

mulanmira said...

waaahhhh prom queen woooo.. ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

wakakakakakakakaka..sambung gelak lagi.. jeles? oohh tidak.. giler nak tergelak aku dengar ko prom queen.. meh aku komen lagi, aku kan suka mengomen..

kalau ko curl kan lagi rambut ko tuh, mesti ko lagi cute.. macam hanis.. tapi rambut minah tebal ahh..

*loue me* said...

ok fine. aku dh jangka akan reaksi ko.gelak lagi.sila sila.jgn malu ye.
kalau ko nk tau, aku dh curl tp tak jadi sbb time tu kelam kabut sgt. smua org nk blah tp aku xsiap2 lg.last2 dapatla rambut selekeh ku itu