*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, December 11, 2009

Musykil..

Tengah sedap-sedap aku beradu atas katil.. Tiba-tiba aku terdengar satu suara..

"Tak bangun lagi ke budak ni? Dah dekat Maghrib dah.."

Suara ni aku dengar sayup-sayup je.. Tapi memang dah tau la suara sapa.. Mestila mama aku kan. Macam mana la mama aku tau aku tengah tidur. Dia terbaca shout out aku kat facebook ke? Tau pulak dia nak tengok benda alah tu. Na mungkin. Nehi. Nehi. Kabi nehi. Musykil tul. Kacau betul la orang tengah enak beradu.. Haih.. Tapi memang tak elok punla tidur nak dekat Maghrib neyh. So aku pun bangun (takut kot.. Kang puting beliung mama aku datang, sape nak kawal). Bangun-bangun je.. Aku tengok atas meja ada air teh panas. Mama nye teh memang sedap. Orang Negeri Sembilan buat air teh memang kaw kaw nye. Dorang ada satu cara nak buat air teh ni. Memang ada umph ar. Mama pun belajar dari saudara belah Negeri Sembilan gak.

Haih.. Boringnya duduk rumah. Nak buat ape eh? Ada cadangan tak? Sila la tinggalkan komen sebab saya suka je orang mengomen =)

7 comments:

Tuan Qilaf Ibrahim said...

kau bace blog aq...
confirm tk bosan
ha3x....

Live.Laugh.Love said...

ala..blog ko byk copy n paste from others.wat la yg sendiri.original lg bes la

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

xnampak ahhh kaler nih..font kaler nih pudar sangat.. tapi background nih lawa

Live.Laugh.Love said...

b/ground yg mana.aku dh byk kali tukar cz ade prob skit.now aku guna b/ground neyh.simple.ok x?

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

ok.. dah ok.. background nih dah lawa.. simple..

alaaa memang aa buhsan.. nak kua, miskin.. hahaha.. nasihat aku, nikmatilah saat2 x bekerja nih.. buat laa ape ko suka.. nanti keje ko rasa 24jam tuh xcukup..

jinhoo sunbae said...

u bosan ke?? huahauhuahuahua~~

Live.Laugh.Love said...

kura:hahah..taw xpe.dlm kepala ni bile PT nk masuk.xsabar tul nk pi shopping

jinhoo:agak la..boring giler duk umah.i rasa sem ni i jarang gile g shopping mall n bershopping