*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, January 1, 2010

Gudbye 2009 Welcome 2010

Happy New Year 2010!!!
(especially for my boyfriend yang jauh di mata tapi dekat di hati)

Selalunya every new year, masing-masing akan ada senarai azam yang ingin dicapai pada tahun tersebut. Dan soalan yang paling gemar diajukan adalah..

"Apa azam ko tahun ni?"

Haih.. Ni memang aku malas nak jawab. Bukan apa.. Kadang-kadang apa yang kita nak, tak dapat pun. Contohnye.. Aku nak kawen.. Aku nak ada kerja yang tetap+stabil. Aku nak ada kereta. Aku nak ada rumah bla bla bla. Tapi bukan mudah nak dapat ni semua dalam masa setahun (melainkan ko kerja 365hari).. So nak taknak terpaksa carry forward to the next year. Serupa cam takyah berazam kan. Eh.. Aku ni bukannya berfikiran -ve ke apa (Aku ni orang yang selalu think +ve. Tak caya tanya kawan-kawan aku).. Tapi aku lebih suka berdasarkan akal dan logical. Jadinya aku lebih suka ikut flow and step by step.. Aku paling tak suka kalau aku dah berazam/tekad buat sesuatu.. Tapi aku tak buat. It's like, "Cakap tak serupa bikin" la kan.

But afterall, it depends on individual aite?
So have fun
Stay positive
And smile always  。◕‿◕。

Daa~

No comments: